MOVIESTAR

MOVIESTAR

دنیای فیلم و سریال
MOVIESTAR

MOVIESTAR

دنیای فیلم و سریال

«مجازاتگر» (( THE PUNISHER)) سنگدل اما آرام

                          ابرقهرمانی خوب همراه با صفت‌های بد

سریال ابرقهرمانی «مجازاتگر» به تهیه‌کنندگی شبکه نمایش آنلاین نتفلیکس و کمپانی مارول ساخته شده است و داستان ابرقهرمانی است از میان آدم‌های عادی، به نام فرانک کسل که خشم را در کنار صفت‌های نیک انسانی قرار داده است.

کسل به عنوان سرباز وظیفه در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت می‌کرد و بعد از انجام خدمت سربازی زمانی که به زادگاهش برمی‌گردد و می‌فهمد که همه اعضای خانواده‌اش کشته شده‌اند. بعد از آن او تنها یک هدف در زندگی‌اش دارد و آن انتقام گرفتن است، نابراین لحظه‌ای از اصلحه‌اش جدا نمی‌شود.

بعد از برنامه‌ریزی برای انتقام از قاتل یا قاتلین خانواده‌اش، کسل به هدف بزرگتری می‌اندیشد که همان اجرای عدالت است، اجرای عدالت درمورد افرادی که در جرائم جنگی دست داشته‌اند. این تصمیم باعث می‌شود که او علاوه بر دوست دشمنان زیادی هم پیدا کند.

کسل درعین حال که آرام و کم‌حرف است، ناگهان بی‌نهایت خشن و بی‌رحم می‌شود. اهالی شهر به او لقب مجازاتگر داده‌اند و رسالت اجرای عدالت و انتقام گرفتن را بر وش او گذاشته‌اند.

استیو لایتفود سریال «مجازاتگر» (پانیشر) را برای شبکه نتفلیکس بوده نوشته و تهیه‌کننده‌گی آن را هم برعهده داشته است. در کارنامه او می‌توان سریال پر مخاطب هانیبال (Hannibal) را هم دید.

جان برنتال، بازیگر سینما و سریال‌های تلویزیونی که در سریال‌هایی مانند مردگان متحرک The Walking Dead بازی کرده‌است، نقش اول این سریال را برعهده دارد.

برنتال را بیشتر در نقش‌های منفی و ضد قهرمان دیده‌ایم و منتقدان و مخاطبان این سریال منتظر پخش این سریال و دیدن بازی او او در نقش قهرمان فیلم بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.