MOVIESTAR

MOVIESTAR

دنیای فیلم و سریال
MOVIESTAR

MOVIESTAR

دنیای فیلم و سریال

روزمرگی‌های یک «نابغه» GENIUS

                                                             زندگی آلبرت انیشتن در قاب دوربین

 سریال نابغه Genius به زندگی یکی از متفکرترین انسان‌های تاریخ، آلبرت انیشتن، می‌پردازد.

«نابغه» داستان زندگی این فیزیکدان را در خلال سال‌های نوجوانی، جوانی و اواخر عمرش، با رنگ و بویی مستند به تصویر کشیده است. علاوه بر این تجربیات احساسی و روابط کاری و دوستانه آلبرت جوان موضوعی است که این سریال درام و بیوگرافی به آن پرداخته است.

از فراز و نشیب‌های زندگی انیشتن فیلم‌ها و مستندهای زیادی ساخته شده است، اما شاید وجه تمایز این سریال با آنچه که تا کنون دیده‌ایم پرداختن به همه زوایای زندگی او باشد، مانند ملاقاتش با میلوا ماریچ، همسر اولش و روابط کاری آنها در موسسه ثبت اختراع و عاطفی آنها تا چالش‌های پرداختن به نظریه معروف «نسبیت». به همین دلیل این سریال توانست توجه علاقمندان به سریال‌های تلویزیونی، مستند و داستان‌های بیوگرافی را به خود جلب کند.

فیلم‌نامه این سریال که به قلم کنت بیلرو و نوحا پنک و چند نویسنده دیگر نوشته شده است، بر گرفته از کتابی است به قلم والتر ایزاکسون به نام «اینشتین: زندگی او و جهان»، که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد.

کارگردانی این سریال به عهده کنت بیلرو و نوحا پنک بود و در ۱۰ قسمت برای شبکه نشنال جئوگرافیک (National Geographic) ساخته شد. تاریخ پخش اولین قسمت این سریال ۲۵ آوریل ۲۰۱۷ (۵ فروردین ۱۳۹۶) بود.

جانی فلین، سامانتا کولی، مایکل مک الاتون و جفری راش از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.
در ۱۹ آوریل ۲۰۱۷ شبکه نشنال جئوگرافیک اعلام کرد که فصل دوم این سریال را برای پخش در سال آینده میلادی آماده می‌کند و فصل دوم به زندگی نقاش اسپانیایی، پابلو پیکاسو خواهد پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.