MOVIESTAR

MOVIESTAR

دنیای فیلم و سریال
MOVIESTAR

MOVIESTAR

دنیای فیلم و سریال

دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده داستان نمی‌گویند Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales

جانی دپ روی عرشه کشتی دزدان دریایی

دزدان دریایی کاراییب : مردان مرده داستان نمی گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) آخرین قست از مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی است که به تهیه‌کنندگی کمپانی دیزنی ساخته شده است.

در این قسمت هم مانند قسمت‌های گذشته داستان حول ماجراجویی جک اسپارو با نقش‌آفرینی جانی دپ در سواحل کاراییب و بر روی عرشه کشتی می‌چرخد. کاپیتان سالازار، دشمن قدیمی جک اسپارو، به همراه خدمه کشتی که همه شبح هستند، توانسته از مثلث مرگ فرار کند و حالا قصد دارد دزدان دریایی را به قتل برساند.

او برای پیدا کردن جک اسپارو، باربوسا را به کشتی خود می‌آورد. جک اسپارو هم برای غلبه بر سالازار دنبال نیزه اسطوره‌ای خدای دریا، عصای پوزئیدون، است تا کنترل دریا را به دست بگیرد و دشمنانش را شکست دهد.

پیش از اکران این فیلم کمپانی دیزنی اعلام کرده بود که که قسمت پنجم دنباله قسمت قبل نیست و در حقیقت تلاش می‌کند به ریشه‌های داستان دزدان دریایی بر‌گردد.

علاوه بر ستاره دزدان دریایی، جانی دپ، می‌توان به حضور مجدد جفری راش در نقش کاپیتان باربوسا، اورلاندو بلوم در نقش ویل ترنر و اولین حضور خاویر باردم در این مجموعه در نقش کاپیتان سالازار اشاره کرد.

از از چهره‌های جدید دیگری که در این قسمت مقابل دوربین دزدان دریایی نقش‌آفرینی کرده‌اند، گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی مقیم فرانسه است.

از جذابیت‌های دیگر این فیلم حضور خواننده افسانه‌ای بیتل‌ها،پل مک کارتی در میان در میان دزدان دریایی کاراییب است. پس از پایان فیلمبرداری قسمت پنجم ، اسپن سندبرگ و یواخیم رانینگف دو کارگردان‌ فیلم و همچنین جری بروکهایمر تهیه‌کننده تصمیم گرفتند که یک صحنه دیگر با حضور کوتاه این خواننده به فیلم اضافه کنند.

تاریخ اکران این فیلم ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد) بود و با استقبال بالای طرفداران این مجموعه فیلم حدود ۸۰۰ میلیون دلار فروش داشت، که رقمی در حدود سه برابر بودجه ساخت آن بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.